Joanna Więcław

#poznajmysię… czyli co o pracy z dziećmi i młodzieżą mówią nasi Realizatorzy projektów

Nasze kolejne Realizatorki to Ania i Patrycja, które postanowiły odmienić miejscowość i gminę Zawoja w powiecie suskim, tworząc „Babiogórski DESIGN”. Dziewczyny stwierdziły, że:

Realizujemy projekt „Babiogórski DESIGN”, ponieważ… lubimy zmieniać otaczającą nas rzeczywistość.
Współpraca z dziećmi i młodzieżą jest dla nas… przygodą, która za każdym razem pozwala nam odkrywać ogromne pokłady piękna ludzkich małych i większych dusz.

Ania: Moje największe wyzwanie w pracy z dziećmi i młodzieżą to… wlewanie w nich wiary we własne możliwości.

Patrycja: Moje największe marzenie w pracy z dziećmi i młodzieżą to… ciągłe wywoływanie uśmiechu i rozwój dzieci

Ania: Jestem animatorką, ponieważ… od zawsze lubiłam być blisko ludzi.
Patrycja: Jestem nauczycielką, ponieważ… kocham dzieci!

Ania: Edukacja kulturowa jest dla mnie… „towarzyszem”, wyzwaniem i ciągłym odkrywaniem siebie i ludzi, z którymi i dla których pracuję.
Patrycja: Edukacja kulturowa jest dla mnie… bardzo ważna.

 

Skrócony opis projektu:

Babiogórski DESIGN – to eksperyment projektowy, to przygoda z twórczością, to pomysł, który zainspiruje do dalszych jakościowych zmian w przestrzeni nas otaczającej! Babiogórski DESIGN to nasza odpowiedź na pewnego rodzaju „brzydotę”, która atakuje nas w przestrzeni publicznej. To wspólne przedsięwzięcie animatorki i nauczycielki związane z szeroko rozumianym projektowaniem, którego celem jest jakościowa metamorfoza estetyczna przestrzeni, w której żyjemy. Nasz pomysł dotyczy zaprojektowania dla trzech gimnazjów z gminy Zawoja nowej, świeżej identyfikacji wizualnej oraz mundurków szkolnych dla uczniów. Wszystkie projekty inspirowane będą lokalnym wzornictwem, kulturą ludową Górali Babiogórskich oraz zasobami otaczającej nas przyrody. Projekty pod okiem specjalisty wykona młodzież gimnazjalna. W działania zostaną włączeni także nauczyciele informatyki i plastyki oraz dyrektorzy szkół.

fot. A. Kulka ©

fot. A. Kulka ©

 

Zobacz również